Obliba Fordu Focus v Evropě je nejvyšší za čtyři roky
Na dvaceti hlavních evropských trzích dosahuje letos Ford Focus nejlepších prodejních výsledků od roku 2015. Od začátku roku do konce října se jich prodalo 194 700 kusů – v průměru jeden prodaný Focus každých 135 sekund! Od otevření objednávek v červnu 2018 prodal Ford již více než čtvrt milionu nových Focusů.
„Od pětidveřového modelu po kombi, od Active až po ST – v tomto segmentu neexistuje pro zákazníky širší nabídka,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „A všechny varianty mají vynikající design i techniku.“
Dosud nejnovějším z rozsáhlé nabídky modelů, karosářských variant a motorizací je Focus Active, oblíbený i v České republice.
V příštím roce zařadí Ford do nabídky motorizací nový mild-hybridní pohon, vycházející z motoru EcoBoost se 48V elektroinstalací. Focus se díky tomu zařadí mezi čtrnáct elektrifikovaných modelů, které značka Ford plánuje uvést na evropské trhy před koncem roku 2020.
Vyžádejte si od nás konkrétní nabídku vyplněním tohoto formuláře a v nejkratším možném čase Vás bude kontaktovat vybraný prodejce Louda Auto s podrobnými informacemi.
Vyplňte kontaktní údaje a popište Váš požadavek, brzy Vás bude kontaktovat vybraný prodejce Louda Auto.
Tato webová stránka využívá souborů cookies a podobné technologie, abychom zlepšili váš online zážitek a zobrazovali vám přizpůsobenou reklamu.
Soubory cookies můžete spravovat v dialogu Správa souborů cookies, to ale může omezit, nebo zabránit použití určitých funkcí na webu.
Další informace naleznete v zásadách ochrany osobních údajů a souborů cookies na webu.
Upravit nastavení cookies
Co jsou cookies?
Téměř každý web používá technologii cookies. Cookies jsou malé soubory, které se stahují do osobního počítače (PC) nebo mobilního telefonu, když navštívíte web. Když se příště vrátíte na web pomocí stejného zařízení, počítač zkontroluje, zda obsahuje cookies, které web rozpozná.
Pokud je obsahuje, komunikuje s webovým serverem a umožňuje mu číst informace v něm obsažené. To umožňuje webu rozpoznat, že byl již dříve prohlížečem navštíven, a v některých případech to může změnit zobrazený obsah tak, aby odrážel informace z cookies.
Tyto cookies jsou nezbytné k tomu, aby vám umožnily pohybovat se po webu a používat jeho funkce, například přístup k zabezpečeným oblastem webu. Bez těchto cookies nelze poskytovat služby, jako je vyhledávání.
Výkonnostní cookies
Tyto cookies shromažďují informace o tom, jak naši návštěvníci používají web. Například nám umožňují zjistit, na které stránky návštěvníci nejčastěji chodí, a zda z webových stránek dostávají chybové zprávy. Tyto cookies neshromažďují informace, které identifikují návštěvníka. Všechny informace shromážděné těmito cookies jsou agregovány, a proto anonymní. Používají se pouze ke zlepšení fungování našich webových stránek.
Internetové nebo pixelové tagy
Tyto cookies se používají k doručování reklamy, která je pro vás a vaše zájmy relevantnější. Používají se i k omezení počtu zobrazení reklamy a také k měření účinnosti reklamní kampaně. Obvykle je umisťují reklamní sítě se souhlasem provozovatele webových stránek. Pamatují si, jaké webové stránky jste navštívili, a tyto informace jsou sdíleny s jinými organizacemi, jako jsou inzerenti. Cookies jsou často spojeny s funkčností webu poskytovanou druhou organizací.
Některé z našich webových stránek mohou obsahovat elektronické obrázky známé jako internetový tag nebo pixelový tag, které nám umožňují spočítat počet uživatelů, kteří tyto stránky navštívili.
Internetové tagy nebo pixelové tagy shromažďují pouze omezené informace, mezi něž patří číslo souboru cookie; čas a datum zobrazení stránky a popis stránky, kde jsou tyto tagy umístěny.
Můžeme také přenášet internetové tagy nebo pixelové tagy umístěné inzerenty třetích stran. Tyto tagy neobsahují žádné osobní údaje a slouží pouze ke sledování úrovně účinnosti konkrétní kampaně.